RUBRIK!

2012-09-24 / 21:40:27 / Allmänt / 1 kommentarer
Nu har jag sökt studiebidrag sak från CSN igen och jag är redo att studera. 
 
Ska nu studera Systemutveckling RIA (Rich Internet Applications)
Blir spännande eftersom det är deras första år som skola i Varberg. 
Sedan så kommer jag starta efter de andra något som kan vara skrämmande tycker jag. 
 

Känner ju några där i allafall! 
 
 
Sedan på Lördag ska det vara Mys hemma hos mig med middag, singstar och alkohol! 
fira min 20års dag i efterskott om man säger så! 
 
Saknar min fina Albin!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Ja visst är den fin :D Finns massa fina på kimstore.se :)

2012-09-24 @ 22:15:51
URL: http://fulldisclosure.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0