Krisitnehamn

2012-07-24 / 14:20:00 / Allmänt / 0 kommentarer
igår åkte jag ner till Krisitnehamn för att vara med lite kompisar.
Man blev mött på perrongen av Stefan han själv, så gick vi hem till honom för att kolla lite Weeds, min favvo serie ungefär. Sedan gick vi till pizzastället han jobbar och käkade lite mat, när vi kommer hem igen så kommer Marcus Jansson för att glo film och ha lite mys. aw saknat marcus bigtime. Sedan blev det natt och marcus gick hem och jag och Stefan kollade vidare på Weeds tills jag somande. haha!

Idag så vaknar man och är halft pigg, jag vill ju bara sova vidare men det kunde man ju inte direkt.
Stefan fixade frukost till mig som jag skulle få på sängen, något så sjukt trevligt.

Senare idag har jag faktiskt ingen aning om vad som kommer hända, hoppas på att få träffa lite flera folk!
Saknar ju alla från krsitnehamn, som man träffade på peace & Love.

Bilder kommer upp när jag kommer hem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0