7

2012-07-24 / 14:15:10 / Allmänt / 0 kommentarer
7. Vem är den roligaste du vet?
Denna kan vara lite svår tyckr jag, jag har ju massa roliga vänner och så.

men ska jag nämna några roliga människor så måste jag nämna Marcus Jansson som jag blev känd med under Peace & Love, han var alltid så sjukt full och han var ett drägg mot tjejer/kvinnor. Men inte bara därför men allt han sade och gjorde, han blåste 3.17 i alkoblåset, han fick sova första natten i sjukstugan, han däckade med öppna ögon och han magplaskade i dammen.

Sedan har man Stefan, Oliver och Albin, de gör ju så mycket udda saker, Så som på skype, aasså man skrattar ju sönder lite och så.

Sedab är jag en lätt road person så jag tycker ju alla är roliga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0