1

2012-07-18 / 13:12:00 / Allmänt / 0 kommentarer
1. Berätta om dig själv
ah, nej men vad ska man säga om sig själv innan det låter kaxigt och helt ute på betet.
Jag kan väl iallafall säga att jag är ne oerhört snäll och trevlig människa. och nu ljuger jag inte.
Bor med min familj och våra sköldpaddor, sköldis och lillsköldis, fyndigt, yeahright.
Kan ju säga att det var ju då min kära moder som kom på dessa två namn.
Hade det varit upp till mig skulle de heta ola-conny och lasse, men eftersom jag bara har sett könet på den ena och gör mig då säker på att iallafall den ena är pojke. men iallafall eftersom jag inte vet könen på båda är det ju lättast att båda är gubbar tycker jag.

Jag har läst Media på ljud & bildskolan i Varberg, under dessa tre år läste jag även Grafisk kommunikation och webbdesign. Liten nörd kan man ju säga. Jag har även lärt en massa om foto och andra spännande saker i Mediavärlden. Vilken branch asså!

Jag jobbar nu på Statshotellet och Asia Spa i Varberg, där jag även brukar va på spa och ta det lugnt.
Annars gör jag lite olika andra saker privat, fixar lite hemsidor och fotar och så.

Intressen, jo nu ska vi se. Jag gillar att lira Diablo, alla Diablo. Sedan brukar jag skissa en del på tatueringar som ska befinna sig på min kropphalva. Det var la lite om mig då!. slänger in en bild med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0