träningsnarkoman?

2012-11-05 / 23:04:20 / Allmänt / 0 kommentarer
har suttit nu i kväll och funderat på om jag är blivit en sådan träningsnarkoman! 
Jag tränar och är i skolan om dagarna bara. Inte så stort mer liksom, och jag vill gymma och träna hela tiden, något måste vara fel ! hhee
 
Iallafall så har jag tränat idag med min kära mamma. 
Spännande var det, eller ja spännande att få en sådan lapp om body mass index sak. 
Är nog rätt nöjd med den, men kan bli bättre så kommer ta ut en varje månad ! 
 
här är iallafall dagens lapp då !
 
 
Bara ett problem med detta, har svårt att gå ner i kg kan man säga ! 
 
Mina tränings och mat tips är att Ät som du brukar fast rör på dig mer. 
Tror inte på bantnings metoder !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0