10

2012-11-23 / 07:23:21 / Allmänt / 3 kommentarer
Nu sitter jag och lyssnar Picknickpoden, och plattar håret lite, så grymt ! 
 
Vid 09.00 ska jag cykla mot jobbet, jobbigt att man fick en senare tid kan man säg när man går upp 06.00.
 
Men iallafall ikväll ska jag kolla Breaking dawn part 2 med min kära mamma, kommer bli underbart att ha kvalitets tid med mamma en sådan kväll, lite tjej mys om man säger så. 
Efter bion skaj ag eventuellt på åter träff med gamla klassen från gymnasiet, men är inte helt säker på det än. 
Har varit lite väl mycket sista dagarna när det kommer till just denna jävla klassfest. 
 
Jag kan väl säga att jag inte hade många vänner i klassen, så sätt inga hade jag, det var för att jag va mig själv och inte spelade något som jag inte är. Det gick inte direkt hem i klassen så jag hade min bästavän i parallelklassen i stället. 
Men vi får la se vad som händer, man kanske åker bara för att göra det ! 
 
Men ska iallafall ska jag jobba 09.30- 17.00 och bion är 18.15 så är lite stressigt, men det kommer lösa sig ! 
Men jag återkommer antageligen senare idag ! 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag förstår inte. Hur du med väl utvalda ord har mage att sitta och säga att du inga vänner hade i klassen. Och att din bästa vän gick i paralellklassen. Det tär på mig. Förstår du? Jag har ALLTID, varit din vän. Försökt vara din vän. Men du drar alla över en kam. En jävla kam som du för det första skapat helt i ditt eget huvud. Det är ingen som ogillat dig i klassen. Det är du själv som skapat den här enstöriga bubblan där du håller dig ensam. Du påstår att du är ärlig. Men var är ärligheten om du låtsas som om du inte hade någon vän i klassen. Vi var vänner. Jag trodde du var en av mina bästa vänner. Och det gör så jävla ont att alltid se och höra på Facebook hur jag behandlas så illa. Du vet. Jag har sagt att jag vill ha dig på klassfesten. Men du "känner dig inte så sugen och välkommen" okej. Fine. Men det är ingen som vill dig något illa ifrån vår gamla klass. Men du fortsätter älta den misär du själv har skapat.

2012-11-23 @ 08:52:43
Postat av: Jenna

Bloggen tog bort mitt namn. / Jenna

2012-11-23 @ 08:53:26
Postat av: Becka [fotoblogg]

Vad kul! Ha en så mysig biokväll. :)

2012-11-23 @ 18:29:05
URL: http://photos-by-becka.fotoblogg.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0