2

2012-07-19 / 11:57:39 / Allmänt / 0 kommentarer
2. Staden där du bor
Nu ska vi se, jo jag bor då i Varberg som ligger 8 mil syd för göteborg eller lättare sagt 45 minuter med tåg från göteborg. Jo men i allfall, det är en sommarstad, det kan nog vara en av de vackraste städer i Sverige. Det ligger vid kusten så hela kusten går förbi hela varberg. Något som kan bli romantisk och sitta och kolla solnedgången vid vattnet, inte att jag brukar göra det, men skulle vilja om jag hade pojkvän liksom.

Varberg är en gamaldagsstad något som jag gillar, byggnaderna är gammal och har kvar shoppingsgator och torget som jag tycker är sjukt mysigt, jag vill hellre gå lite i staden och shoppa i stället för köpcenter och så.

Vi har lite krogar också, brukar ju vara fullt på helgerna. Vi har då nyfiket och harrys som är mer pub, sen har vi black pearl och oscars som är nattklubbar. själv brukar man vara på popquiz på harrys på onsdagar och oscars eller pearl på helgen, oftast oscars faktiskt.

Ah vad mer är det och säga, jo det är även wheels & Wings här en helg på sommaren, något som jag verkligen hatar, men skoj för dom som gillar bilar i guess.

Nej men det var la det, tack & hej och välkommen till Varberg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0